Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Dagens middag!

Publicerad 2011-04-26 18:43:17 i Allmänt,



Dagens middag blev "Filé Oscar" på Resturangen Korskrogen i Bjursås.

Anledningen till att vi hamnade där beror på att Jan skulle hämta sin bil som har varit på reparation. Därefter var vi lata och ingen orkade göra mat så vi beslutade att ta en tur till Bjursås och där åt jag "Filé Oscar" och Jan "Plankstek. Jättegod mat och ett ställe som jag kan rekomendera för den som är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela