Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

En presentation av våra katter!

Publicerad 2011-04-29 10:14:09 i Katterna,

Skriver en liten presentation av vilka våra katter är.

Alla är av rasen Norsk Skogkatt. Dom är en familj på Mamma katt Busan, Pappa katt Bamse och Dotter Ambra.

Ch S*Vålbrändan´s Narnia

Ch S*Vålbrändan´s Narnia, till vardags heter hon Busan.
Född 2005, vill bara umgås med oss när hon själv vill. Helst när vi fikar eller ska gå och sova.

GIC S*Sannafjället´s Knockout

GIC S*Sannafjället´s Knockout, till vardags heter han Bamse.
Född 2006, är en riktig kelgris och vill bli ompysslad både dag och natt. Vaktar gärna och försvarar tjejerna han bor tillsammans med. Är först vid dörren när någon kommer.

Ch S*Rotälven´s Ambra

Ch S*Rotälven´s Ambra, till vardags heter hon Ambra.
Född 2009, bor tillsammans med sin mamma och pappa. Är en kelgris när hon själv vill. Planerna finns att hon ska få kattungar, förhoppningsvis fram i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela