Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

I år igen!!

Publicerad 2011-04-29 18:42:12 i Allmänt,

Varje år köper jag frön för att plantera och få fina blommor till sommaren. Jag är lika entusiastisk varje år, pysslar vattnar både med vatten och gödning.

Så här ska resultatet bli, tror jag när fröna är satta.



Trots all omvårdnad blev resultatet detta :(



Jag vet att nästa år kommer jag att vara lika entusiastisk och så frön och förmodligen blir det samma resultat som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela