Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Lördagsutflykt i Bollnäs

Publicerad 2011-07-10 20:16:04 i Corvette,

Då var det dax för corvette-träff igen. Efter förra helgens punktering tänkte vi ta den röda corvetten till denna träff. När vi hade registrerat in den i trafik visade det sig att den var obesiktad :(  så det blev till att beställa besiktningstid. Det gick inte att få någon sådan på fredag em utan först måndag. Tur att vi fick låna Mattias mustang så vi slapp åka saab :)

Vi träffades vid Skandic i Bollnäs och blev bjudna på fika av Club Corvette Sweden. Därefter bar det iväg på trevliga vägar. Vi stannade till vid en kyrka där det var konfirmationsläger och konfirmanderna fick titta på bilarna. Vi åkte vidare till Stenegården i Järvsö. Där gick vi runt och tittade på bl a små butiker. Vi köpte bröd i en butik där dom bakade, brödet var alldeles varmt. Så småningom blev det lunch och då fick vi kolbullar. Därefter åkte vi vidare och fick titta på en fiskodling, så många fiskar har jag aldrig sett förrut, vi fick också tillfälle att köpa fisk.











Club Corvette Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela