Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Katten badad och bilen putsad

Publicerad 2011-05-18 20:04:08 i Allmänt,

Då var GIC S*Sannafjället´s Knockout badad inför helgens utställning i Bollnäs. Han går nu i kastratklass och har sedan tidigare 1 CAP, när han har 3 st blir han premier. Jag och Bamse (som han heter till vardags) åker på lördag morgon och bor på Scandic i Bollnäs natten mellan lördag och söndag.

Den svarta corvetten har blivit putsad och dammsugad inför helgens äventyr. Jan ska till Ockelbo på corvette-träff. Bilarna ska ställas upp vid wii trädgårdar där Kronprinsessan och Daniel kommer att vara på besök.  http://www.wij.se/default.asp?HeadPage=349&SubPage=221&Language=sv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela