Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Bröllop :)

Publicerad 2012-04-14 17:00:00 i Dagbok,

Grannen fyller 50 år och har fest i kväll.

I går ringde jag för att prata med Carina och det var Tommy som svarade. Jag sa till honom att "jag vill prata med din blivande hustru". Han blev lite stum men sa att "jag har ingen hustru men Carina kommer här".

På eftermiddagen hjälpte vi till med att koka 3 stora kastruller med ris. Kl 17.00 begav vi oss till garaget där festen skulle ägar rum.

När maten var uppäten och vi väntade på kaffet, skulle Tommy börja öppna alla paken. Han drog ut på det för vi väntade på några som inte var i lokalen just då. Till slut sa han " vi lyssnar på lite musik" och så startade han spelaren och där spelades bröloppslåten upp och Carina kom in i lokalen tillsammans med prästen.

Alla blev överraskade och vi fick vara med om ett riktigt bröllop på 50-års festen.

Grattis och lycka till Carina och Tommy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela