Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Dagen!

Publicerad 2012-04-08 20:16:10 i Dagbok,



Idag har vi varit till ÖB och handlat lite tvättmedel mm.

Därefter blev det en promenad till affären för att fylla på kylskåpet lite.

Vi  har bjudit min snälla svärmor på mat. Menyn bestod av plockmat som janssons frestelse, potatisgratäng, köttbullar, skinka, korv, sallad. Dryck vi bjöd på var en martini och vin till maten.


Har också hunnit med att göra klar grannen´s deklaration och börjat med nästa. Har just nu högsäsong på jobbet och jobbar en del hemifrån.

Fortsatt trevlig påsk önskar jag alla som läser. (Snart är det dock slut) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela