Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Möhippa i lugn tappning!

Publicerad 2012-04-22 13:51:31 i Dagbok,

Lördag kväll och ut och äta med fira Carina som gifte sig med Tommy förra helgen.
Vi var totalt 8 st som var till Chapeau D´or och åt mat.
Carina fick en välkomsdrink med tomtebloss.
Menyn bestod av Black & White/Klyftpotatis eller Lamm/Potatisgratäng. Jag valde Black & White!
Dryck vin eller öl.
Glass med chokladsås

Vi satt kvar på restaurangen och pratade, skrattade och hade jättetrevligt!

Carina A var dock lite förtvivlad eftersom Carina O hade beslagtagit hennes telefon så hon kunde inte kolla Facebook.

Grattis och Lycka till Carina och Tommy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela