Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Hämtat min bil!

Publicerad 2012-08-26 20:42:00 i Dagbok,

Söndag hämtade vi min bil som har varit på lagning efter en påbackning i Södertälje.
 
Vi åkte från Falun på fm och kom hem igen framåt kvällen. När vi kom fram ringde vi killen som ägde firman (Bilakuten i Södertälje) och han kom för att lämna ut bilen trots att det var söndag. Härligt, sån servic skulle fler ha.
 
Bilen var lagad, det syntes inte att den hade varit regält tillknölad. Den var också rekondad innuti, helt suveränt. Lite nybilskänsla :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela