Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Komma igång!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2012-08-30 10:21:12 i Dagbok,

Jag försöker komma igång med min viktminskning. Behöver gå ner 5-6 kg. Jag har gjort det förr så det borde inte vara något problem bara man är tillräckligt motiverad. Jag har satt ett mål att gå ner 3 kg till 23 oktober 2012.
 
Hur ska jag göra då:
 
1.    Vara ärlig mot mig själv genom att skriva in vad jag äter och väga mig rätt dag. (Inte tisdag istället för måndag, när vikten på måndag inte var så bra)
 
2.    Motionera regelbundet genom att ta en promenad efter jobbet.
 
3.    Komma igång med styrketräningen igen. Har inte tränat sedan mars månad.
 
Vilket program använder jag:
 
http://viktklubb.aftonbladet.se/cm/2.10/2.112
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela