Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Möten, möten och möten!

Publicerad 2012-08-06 22:12:00 i Dagbok,

Kvällen tillbringade jag framför datorn och styrelsemöte över telefon inför årets slut i den idella klubb där jag är kassör. Många uppgifter ska in från landet för att sammanställa året som gått. Dokument ska färdigställas för att presenteras på årsmötet i oktober.
 
Jag har annonserat att jag sitter denna mandatperiod ut, dvs 1 år till. Hoppas bara att valberedningen får fram någon som tar min roll.
 
Det som jag tycker är jobbigast med att vara kassör är styrelsemötena som tar c:a 3-4 timmar 4 st per år som telefonmöten och 4 st live där dom är minst 40 mil bort så jag måste ta ledigt från jobbet och åka dagen innan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela