Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Påbackad!

Publicerad 2012-08-05 18:00:32 i Dagbok,

Idag blev min bil påbackad när Marcus och Vickan var i Stockholm. Dom hade parkerat vid en Statoil mack för att gå in och handla lite. När dom kom ut var det en lastbil (mindre modell) som backat in i min bil. Jag och Marcus har lånbytts bil eftersom vi behövde en bil med drag när vi hjälpte honom flytta möblerna till Askersund. Tur i oturen finns det 2 st vittnen som såg hur det gick till, tyvärr hann dom inte ta reg.nr på lastbilen. Chefen på Statoil macken ska kolla imorgon om reg.nr finns med på övervakningskameran. Att en del ska ha så svårt att stå för sina misstag att dom inte kan stanna en sån här gång och ta på sig skulden!
 
 
Jag har assistansförsäkring så bilen är nu hämtad och körd till Södertälje för att repareras. Marcus och Vickan har fått hyrbil som dom får ha till onsdag. Jag har hyrbilsförsäkring också i min bilförsäkring men får då betala lite för det så vi får se framåt onsdag hur vi löser det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela