Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Resa till Ullared!

Publicerad 2012-08-17 20:22:00 i Dagbok,

Jag, Marcus och Vickan ska åka till Ullared och handla. Jag startade resan från Falun på morgonen och mellanlandade hos Marcus o Vickan i Askersund. Därifrån fortsatte vi resan till Ullared. Framåt eftermiddagen var vi framme och åkte till boende vi bokat för att checka in. Därefter åkte vi till den omtalade butiken i Ullared och gick igenom en våning. Det var ingen kö in och ingen kö i kassorna.
Efter första vändan till butiken åkte vi tillbaka till boendet och åt middag där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela