Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Ullared!

Publicerad 2012-08-18 07:31:00 i Dagbok,

Lördag morgon klev vi upp kl. 06:00 för att göra oss klara, äta frukost och checka ut från vandrarhemmet.
 
När vi kom fram till parkeringen var det inte många bilar där och ingen kö in idag heller :-)
 
Kundvagnarna var numrerade ifall man skulle tappa bort dem. Våra korgar fylldes med en hel del fynd. Inga köer vid kassorna idag heller. Vi valde rätt helg att åka till Ullared. Den värsta semestertiden var över.
 
När vi handlad färdig började färden mot Askersund. När vi kom fram var vi allihopa trötta och köpte hem mat därefter blev det film time.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela