Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Städa :(

Publicerad 2012-01-28 10:59:00 i Dagbok,

Planerar att städa idag, men har ingen lust. Hmm hitta på något annat för att slippa städa :)

1) Jag och min man tog en välbehövlig promenad.
2) Besök på en möbelaffär för att leta efter vitrinskåp eftersom ett rum idag är lite svårstädad. Kattlåda som dammar lite grann och i en Ikea Billy hylla förvaras whiskeflaskor mm. Lite drygt att damma. Eftersom jag ska städa så blev det lite aukut att leta nytt vitrinskåp, samtidigt som jag slapp städa.

Fick förslag på att låta tillverka ett vitrinskåp som går i samma stil som de övriga möblerna vi har i vardagsrummet. Ska ta tag i fotande och e-postande till möbelaffären bara jag har städat klart.

Väl hemma igen så fanns fortfarande ingen städlust (om man nu någonsin har det). I alla fall blev 2 rum städade och resten tar jag tag i under söndagen.

Lördagkvällen avslutades framför tv och en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela