Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Bröllopsdag 7 juli

Publicerad 2012-07-08 14:56:23 i Dagbok,

Igår var det 22 år sedan jag och min man gifte oss.
 
Vi började dagen med champangefrukost (alkoholfri) :)
 
Jag fick också fina rosor av min man.
 
På kvällen fick vi besök av Siv o Olle. Jan´s syster. Vi bjöd på välkomstdrink, förrätt vitt bröd med skagernröra, middag: grillad fläskfilé och klyftpotatis/morötter/räddisor/färnkål, efterrätt: rabarberpaj.
 
Kvällen blev lyckad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela