Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Första semesterdagen!

Publicerad 2012-07-16 18:04:38 i Dagbok,

Det här är min första semesterdag :)
 
Jag började dagen med att åka till jobbet och ha ett kortare möte med tjejerna.
 
När jag kom hem började jag  frosta av frysen. När jag skulle ha igång den låter det inget i kompressorn, den brukar ju surra lite i alla fall. Efter ett tag börjar det småsurra lite så det är bara att vänta och se om den kyler något. Skön i alla fall att få lite ordning och överblick över vad som finns där.
 
Åkte till stan för att köpa kattgrus. Nu är det bara att börja med projektet att få det gjort också.
 
Vädret på min första semesterdag har varit både sol och regn.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela