Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Kattutställning

Publicerad 2012-07-13 11:21:32 i Katterna,

Mina planer för hösten är att åka till Norge med PR & GIC S*Sannafjället´s Knockout och CH S*Rotälven´s Ambra. Den utställning som jag funderar på är i Moss i slutet av oktober.
 
Knockout har 2 st CAPIB i Sverige och behöver 1 från Norge för att bli Internationell Premier.
 
Ambra har 2 CACIB i Sverige och behöver 1 i Norge för att bli Internationell Champion.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela