Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Lördagens äventyr!

Publicerad 2012-07-14 18:00:00 i Dagbok,

Marcus och jan skruvade isär bromsarna på Vickan´s bil eftersom det lät illa när dom bromsade. Bromsbeläggen bak var helt slut så det blev en vända till Biltema i Borlänge för att införskaffa nya.
 
När dom bytte beläggen åkte jag och Vickan till Backlunds möbler för att kolla om dom hade någon soffa där. Dom ska köpa en dubbeldivan soffa som har bäddsoffa också.
 
När bilen var klar och vi hade ätit lunch packade dom in en del av Marcus kartonger och åkte tillbaka till Askersund. Dom har fått nyckel till lägenheten och kör dit bohaget pö om pö.
 
Vi åkte till Hans-Inge och Carita som bjöd på tre rätters middag. Vi hade jättetrevligt och sov över. Nästa träff i oktober ska vi hitta på att åka någonstans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela