Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Målat altangolvet!

Publicerad 2012-07-26 18:38:57 i Dagbok,

Idag var det golvets tur att bli målat. Vi har valt en färg som går i beige/grå. Första strykningen syns inte. Golvet har sugit i sig all färg. Det blir att stryka det minst 1 gång till, kanske 2. Vi måste köpa en burk till med färg också.
 
 
Under torktiden ska vi åka till Bjursås för att hyra ett släp. Marcus kommer till helgen och ska flytta sina prylar till Askersund där han och Vickan har hyrt ett hus.
 
Nu är golvet målat för 2:a gången. Det får bli 3:e gången imorgon!

Kommentarer

Postat av: jannice

Publicerad 2016-07-04 22:54:44

Hej! Jag googlade runt lite på målade altangolv och undrar var ni köpt er färg ifrån? MVH Janice

Svar: Hej!Vi köpte färgen på Göranssons Färg i Falun.
Efter dessa år så är golvet fortfarande fint (tycker jag)
Mvh
AC
Ann-Christine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela