Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Rönnäshyttan - Falun

Publicerad 2012-07-29 16:05:00 i Dagbok,

Söndag morgon vaknade vi tidigt.
 
Efter morgonbestyren och frukost fortsatte vi att hjälpa Marcus o Vickan. Nu börjar det bli ordning på en hel del.
 
En promenad hann vi också med. Vi gick till ett varuhus som hade ett stort sortiment av både det ena och andra. Man kunde köpa mat, presenter, leksaker, trädgårdsmöbler, trädgårdsmaskiner, jaktkläder, julsaker och mycket mycket annat.
 
Resan hem påbörjades och efter vägen blev det en paus för att äta lunch.
 
När vi närmade oss Falun kom vi på att vi åker och lämnar tillbaka släpet direkt. Det vi inte tänkte på var att nyckeln för att låsa släpet låg hemma. Allt löste sig och vi får lämna nyckeln på måndag när vi åker förbi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela