Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Semester = jobba

Publicerad 2012-07-18 14:26:35 i Dagbok,

Idag har jag på min semester jobbat. Har några bokslut som måste göras klara och nu har jag fått de sista uppgifterna. När jag är klar med mitt måste jag vänta på klartecken från revisorn. Sen återstår att skriva ut original. Får nog avbryta semestrandet en dag till under veckan och skriva ut det sista.
 
Tråkigt när inte kunderna kan komma med materialet så man kan göra klart innan semestern :(, skulle nog ha en högre timpenning på sådana jobb.
 
Kafferast sen åker jag hem om inget mail har kommit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela