Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Tur till IKEA

Publicerad 2012-07-18 12:29:32 i Dagbok,

Idag blev det en vända till IKEA. Jag och Susanna åkte iväg och började med frukost.                                                 
 
Sen gick vi igenom varuhuset och handlade lite smått och gott.
Jag hittade de första julklapparna som nu är inhandlade.
                                                                                                                            
När vi kom ut var det strålande sol och 20 grader varmt. Jag sa "vi valde sommarens finaste dag för att åka till IKEA". På vägen hem blev det som vanligt denna sommar regn och 12 grader ute, så det gjorde inget att vi tillbringade tiden på IKEA.
 
Väl hemkommen städade jag lådorna i köket och fick ordning på allt som bor i dem samt fick lite slängt.
 
När vi satt på altanen och fikade ringde det på dörren. Jan hörde inget men jag gick och öppnade och där stod våra vänner Börje, Satu och Jenna. Vi bjöd på kaffe och banankaka.
 
Kvällen avslutades framför tv med stickningen och kattgos!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela