Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Kattutställning i Örebro 2012-03-03

Publicerad 2012-03-03 11:20:00 i Katterna,

Marcus och jag klev upp tidigt för att åka till Örebro på kattutställning och lägenhetsvisning.

Många utställare var på plats och hade gjort fint i burarna och katterna pysslades om.



Det gick jättebra för Batman på utställningen. Han blev ex1, BIV och NOM. Duktig pojke som håller på att bli stor!

Batman på utställning


Pappa till Batman och min B-kull IC Spin Engine´s Mwanza var på plats med matte Gunilla





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela