Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Varit hos Frissan 2 gånger i dag!

Publicerad 2012-03-28 21:25:16 i Katterna,

Idag har jag varit till frissan och gjort ny frisyr samt fått lite färg och slingor. När jag kom hem och satt i vardagsrummet och fikade blev jag tvättad i håret av "Bamse" PR & GIC S*Sannafjället´s Knockout.

Han har alltid tyckt om hår. Vid ett tillfälle på utställning var han på god väg att frisera domaren :)

Han brukar vara den första hemma som ser att jag har varit hos frissan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela