Vettarna

Jag kommer att använda min blogg som en dagbok och skriva om det som händer i mitt liv.

Härlig valborg!

Publicerad 2012-05-03 10:06:13 i Dagbok,

Vi har haft en härlig valborg. Vi har varit till Victoria´s föräldrar och träffat dem för första gången.
Vi grillade och åt god mat och övernattade. Vi får tacka för en trevlig samvaro.

1 maj stannade vi till på IKEA när vi åkte hem och handlade lite smått o gott. Marcus och Victoria var med och vi åt lunch på IKEA.

När vi kom hem städade vi av altanen så nu ligger allt som ska slängas på gräsmattan. Hoppas vi hinner med någon vända till tippen framåt helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Christine

Jobbar som auktoriserad redovisningskonsult med eget företag Anjawe AB. Har 3 st katter av rasen Norsk Skogkatt. Åker ibland på utställning med 2 av dem. Mina intressen är katter, sportbilar så som Corvette, handarbete har alltid en eller två stickningar på gång. Brukar sticka strumpor när vi åker bil.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela